onsdag den 4. april 2012

Dag 4 - Strippere.

I dag gik vi i krig igen. Jesper havde fri kl. 14, så derefter tullede vi ud i huset. Igen havde vi hjælp fra Stine og Michael McAwesome, og også min veninde Louise. 

Derudover har vi fået hjælp i form af to styks tapetstrippere, som søde Annie og hendes søde mand Thomas, tilbød os at vi kunne låne. Annie kender jeg igennem et katteforum, så det er da helt fantastisk at de tilbyder os det. Så dem har Stine og Michael været ude og hente og så kunne det gå RIGTIG stærkt i dag :-)


På tapetstripperen sidder der knivblade, så den er noget mere effektiv end en spartel. Tapetopløseren er også stadig et rigtig godt redskab.

Så i dag er vi nået langt og er over halvvejs med at fjerne de inderste lag tapet i stuen. Vi regner meget kraftigt med at blive færdige med stuen i morgen.


En effektiv dag!

2 kommentarer:

  1. Elsker sådan noget arbejde, der er bare en smule langt til Roskilde ;)

    Ser godt ud ellers. Der har vel været nogle spøjse farver og mønstre i de forskellige lag? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Arg, Louise. Det er da bare at hoppe på et regionaltog ;) Vi hygger os også med det, synes jeg. Jeg glæder mig hver dag til at komme derud og gå videre. :D

      Ja, der er et par sjove lag. Dem kan jeg lige tage billeder af i dag. :) Har også fundet et sjovt lag i køkkenet, der lige titter frem et sted.

      Slet