lørdag den 28. april 2012

Dag 27 + 28

Dag 27

I dag tog vi ud i huset, da Jesper havde fri kl. 18. Meget praktisk at han arbejder 10 minutter derfra.

Vi startede med at fjerne gulvtæppet i stuen, og dermed få noget af alt det støv ud, og at rydde op i stuen.


Jesper gik i gang med en rystepudser, der hvor han havde mørtlet, så det kan blive fint og glat. 

Jeg gik videre med at fjerne tapet (tapethelvede!) ved trappen og nåede et pænt stykke.



Dag 28

I dag startede vi med en gåtur igennem Roskilde. Vi skulle lige et par steder hen og undersøge et par ting. Først Silvan, så Harald Nyborg, Tæppeland og til sidst Beckers Farvehandel.

I Tæppeland bestilte vi gulv til stuen. Det bliver det her:



I dag har mine forældre været og hjælpe, og kom med mere mørtel. Så Jesper og min far gik i gang med at mørtle og jeg fjernede tapet ved trappen, mens min mor lavede lækkerlækkerlækker mad! 

Ved trappen er der høøøøjt til loftet og jeg kunne ikke længere nå, når jeg stod på trappen. Så vi måtte finde min fars smarte, mini-stillads frem:



Det var lettere angstprovokerende, da jeg nåede til enden og skulle kravle helt derhen, men nu er tapetet væk. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar