tirsdag den 10. april 2012

Dag 10 - Billeder af huset fra mægler.

Jesper havde fri kl. 14 i dag og så skulle vi til møde i banken, for at underskrive en helt masse papirer, 14.30. Derefter tog vi i huset for at arbejde, men vi er helt og aldeles flade. Vi gjorde skråvæggen i køkkenet færdig og så tog vi hjem. Så kan vi lade op til i morgen hvor Jesper har fri, så vi har hele dagen. I morgen kommer mureren også. Det glæder vi os til, så kan vi forhåbentlig få sat skub i tingene.

Nå men, derfor er der jo ikke så meget at fortælle i dag, men jeg er blevet spurgt om nogle billeder af huset udefra. Derfor tænkte jeg, at jeg ville vise jer billederne som der var på mæglerens hjemmeside, da huset var til salg. Det er jo langt fra alle der nåede at se huset på hjemmesiden.


Huset udefra og haven




Den lukkede terrasse


Plantegning
 Entre
Køkken

Stue

Badeværelse


Trappen


Thekøkkenet




Værelse 1 - Bliver vores Soveværelse


Værelse 2 - Bliver til musik/gæsteværelse


Værelse 3 - Bliver til mit sy-værelse




Gammelt, gammelt, gammelt :-) Når vi er færdige med det ser det forhåbentlig noget nyere og mere moderne ud.

Nu vil vi slappe af resten af aftenen. Kattene er også glade for, at vi holder en pause. Jeg sidder i skrivende stund med en storspindende Mosier på skødet og Slaggy ligger hos Jesper. Så bliver det ikke meget bedre :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar