mandag den 21. maj 2012

Dag 51 - 5 dage....

Dag 51

I dag var Jespers mor ude i huset tidligt i morges og fugede mellem fliserne i vindueskarmen. Det blev fiiint!


Derudover fik hun også sat fliser op bag brændeovnen:


Imens var jeg i Herlev, på mit gamle praktiksted, og hente en allikerist. Mureren har nemlig været her i dag og ordnet skorstenen:


Da jeg kom ud huset fortsatte jeg gulvslibningen. Det tager simpelthen en krig... Da Jesper kom fra arbejde tog han kantsliberen imens. Det har taget lang tid, men resultatet blev flot:


Nu skal det ludbehandles.

Vi fik også sat plader på køkkengulvet, så nu er der klar til at blive lagt vinylfliser:


Inden vi skulle hjem i lejligheden sad vi og dasede lidt i haven. Så kom vores nabo ind og sagde "Jeg kom i tanke om... Det er Otto-dag i morgen." ...................... A'hva'? 

Forklaringen er, at der på papirs"containeren", vi har i haven, står Otto og den bliver tømt i morgen. Så i morgen er det Otto-dag!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar