søndag den 6. maj 2012

Dag 34 + 36

Dag 34

I dag fik jeg ikke taget nogle billeder, men vi lavede også bare de "sædvanlige" ting: Mørtle, pudse, rydde op efter vi har væltet muren og slæbt det hele ned i traileren. Nu er alt mørtlet i stuen, juhuu! 

I morgen holder vi fri, for der skal vi til svendegilde.

Dag 36

I dag pillede jeg loftet ned i entreen. Det var gammelt og misfarvet:


Oppe under et af brædderne, fandt jeg et stykke træ:


Der står, så vidt jeg forstår, at loftet er sat op den 29. april 1978. Meget sjovt at finde :-)

Jeg fik loftet ned, og det endte med at se sådan her ud:


Vi lægger nyt, flot loft.

Derudover har vi pillet de sidste tre radiatorer af. Så kan vi få tapetseret og malet bag dem allesammen, samt malet radiatorerne, og sætte dem alle op samtidig. Så slipper vi for at skulle have nogle af dem af senere, og at skulle tømme dem igen osv.

I stuen er der blevet pudset og spartlet. Så skal der pudses engang mere og væggene skal vaskes, så er væggene klar til tapetsering.

Derudover er der blevet mørtlet og spartlet ved trappen.

Hen ad dagen kom mine forældre og hjalp til. Derudover gav de mad på Jensens Bøfhus og kørte os hjem. Det er godt vi har nogen, der kan tage sig af os :-)! Vi er ved at være godt trætte og udmattede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar